dilluns, 15 de setembre del 2008

Un mal dia o un bon dia per als nens i els no tan nens

Molt bones!!!

Bé avui com tots sabeu es 15 de setembre i com és habitual concideix amb la tornada al col·legi i ha moltes univeristats.Desde la terrassa del meu pis és meu el col·legi Sagrat Cor; del qual jo i molts dels meus amics en vam ser alumne i avui la carretera de Valls tornava a ser un veritable caos de cotxes aparcant a qualsevol lloc i mares i nens correns cap a la porta perquè feien tard o per evitar una multa.

Jo desde petit que la vei aquesta imatge perquè al viure davant del col·legi era dels que sortia quasi a l'hora d'entrar a les classes, ja que al viure al davant no em calia agafar cap transport ja sigui públic o privat per poder arribar a l'escola i em feia gràcia veure com corrien i segeixen correns aquestes mares.

Per molts nens i no tan nens pot ser un mal dia avui però per mi quan arribava aquest dia era un bon dia, significava la tornada a la monotonia i el fi dels dies a casa sense fer res o de anar amb els amics a donar un volt.

Ara us deixo un link d'una noticia que m'han passat amb una d'aquestes cadenas que tots odiem quan les rebem perqué relament són brossa que ens entra al correu. Peró aquesta l'he obert i he flipat quan he vist la noticia, es tracta d'una notícia de la revista interviú en la qual ens fot a parir a catalans, bascos i gallecs perquè els llibres escolars no estan escrits en castellà i segons ells a molts dels llibres catalans no surt mai o quasi mai el territori espanyol. Sincerament crec que és una de les moltes calumnies que ens fan desde l'estat espanyol per crear una imatge de persones tancades i dolentes de la qual no ens mereixem re i de la qual jo i crec que molta gent també hem començem a estar cançats.

http://www.interviu.es/default.asp?idpublicacio_PK=39&idioma=CAS&idnoticia_PK=52847&idseccio_PK=547&h=

Bé nois i noies salut i molta festa per el cos que si no la vida és molt aburrida