diumenge, 7 de setembre del 2008

Inici d'un nou repte

Bé hola a tothom, els que hem coneixeu ja sabreu que els reptes a mi m'agraden molt i que no acostumo a defalli en l'inten de conseguir que el tema arribi a bon port.

Feia temps que volia començar a fer un blog però em feia mandra posarm-hi, i vet aquí després de casi dos mesos de vacances mi fico al final d'elles a escriure'l. Quan us podria haver explicat una cantitat de coses impresionants i divertides que m'han passat en aquest llarg e inolvidable estiu.

Espero que tothom que se'l miri li serveixi d'alguna cosa haber llegit les meves paraules què per aixó em mataré a escriure, perdoneu les meves faltes peró escriure el català mai a sigut el meu fort i prometo posar-hi solució perqué em fa vergonya i tot.

Bé a lo que nem a presentar el "repte", aquí us parlaré bàsicament del meu món, tot alló que m'envolta totes les mogudes que estic ficat, de les festes i bons moments, avegades inborrables que passo amb els meus amics, i de les meves veritables debilitats que són Els Pastorets, el meu nen el Cabrot (el millor drac del món, sense dubte jeje) i també us donaré una mica la tabarra amb la ideologia política en la qual jo crec i m'agrada defendre.

Bé amics no vui tal·ladrar-vos més i sol dir que espero que tot el que escrigui us agradi i tan com si us agrada com si no vui que opineu i em dieu, aquí no censuraré a ningú en cap moment perqué sóc una persona que esta en contra de tot tipus de censura.