dimarts, 23 de setembre del 2008

Pastorets, Gent Gran i Aniversari d'en Rubén

Hola!!! Sento haver trigat tant en actualitzar però aquestos dies he anat enfeinat i no m'ha donat temps.
Bé doncs us explico el passat dissabte dia 20 va ser un dia complet en tot els sentits, feia una setmana que en Pep Bargalló m'havia dit que tenia que anar a muntar l'equip de so dels Pastorets a la 21 ena trobada de Gent Gran de la comarca del Baix Penedès i a les 8:00 del matí en punt ja em trobava a l'alberg de Santa Maria del Mar a Coma-ruga.
Em va tocar sonoritzar obres de teatre, una coral, parlaments, un mac... bé de tot i més, però vaig tindre la sort que vaig passar un dissabte diferent i molt divertit, amb la gent gran rius molt i es pot parlar de moltes coses i jo m'ho vaig passar com a casa.Perquè veieu no hi va faltar la pancarta dels Pastorets com a col·laboradors de la festa (Si no l'arribo a penjar el Barga em mata!!).
I per la nit tenia el sopar d'aniversari d'en Rubén, 24 anys. Bé a mi no em queda molt per arribar aquesta xifra però bé sempre seré l'ultim de la meva generació a fer-los a la colla!!! Bé sols em queda felicitar al Rubén de tot cor i dir-li que el aniversari a estat fantàstic! Bé si tot va bé espero escriure dintre de poc i sinó segur que dilluns en teniu un ja que dissabte tinc un voluntariat amb la Fundació Santa Teresa i us explicaré en que consisteix realment. Vinga ens veiem!!!!