dimecres, 24 de setembre del 2008

iPhone vs Dream

Fem una mica de tecnologia?,

Avui s'ha anunciat el llançament del nou Dream, un aparell creat per el gegant Google per competir directament amb el iPhone de apple.
Són aparells de similars característiques on es pot viatjar per Internet, enviar missatges tan de text com de veu com correus electrònics, tenen gps els dos, reproductor de música els dos... i un llarg etcètera, l'única diferencia que hi veig es que el Dream te el software Android que permet una navegació més fàcil i permet obrir més programes a la vegada, cosa que amb el iPhone no és possible.

L'altre cosa que els diferencia i bastant és que el iPhone té el teclat digital i el Dream es desplega dona pas al tradicional teclat, això fa que el Dream sigui més gran amb dimensions que no pas iPhone.Bé jo no sóc gaire entès amb noves tecnologies com aquestes però reconec que m'atrau bastant i que si pot posar la vida més fàcil a la gent se l'hi ha de donar la benvinguda.

Ara al meu pare sóc més partidari de tenir el telèfon tradicional des de on es pugui trucar, rebre missatges i prou, per l'agenda ja tenim el paper i el llapis o la nostra memòria i per la musica i L'Internet ja tenim el ordinador, el reproductor de cd i altres coses, ara no l'he provat pas i poder al final acabaria opina'n que és molt útil tindre'n un, però com no es així prefereixo tindre'n un de tradicional.Ara si m'hagués de quedar amb un trobo molt més pràctic el Dream més que res per el seu teclat normal i perquè és poden fer d'una cosa a l'hora que és el que m'agrada a mi i segurament a molta gent.

Dream

iPhone

2 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Jo encara estic amb el mòbil bàsic sense gaires invents ni pretensions. Ja t'he posat a la meva llista de blogs més llegits. Ens llegim

Raül Buira Subirats ha dit...

Hola Salva,

Primer de tot felicitats pel blog.

El que passa és que la meva opinió és que tant l'Iphone com el Dream són per jugar.
Si vols un telefon fiable i amb tot per treballar: la nova Blackberry Bold.