diumenge, 7 de setembre del 2008

El Cabrot actua a Cambrils

Nois i noies

Dissabte vem estar a Cambrils, a la nit del foc per ser més exactes i va ser una experiéncia molt guapa de debó. Recordo que ja hi havia estat a Cambrils jo amb el drac peró era en els meus inicis amb el drac i era molt jove i m'hen enrecordo bagament.

La gent va ser molt maca i molt participativa amb nosaltres es quedaven boca oberts amb el nostre ceptrot vell i amb les nostres pinces i el nostre bon rotllo i festa que portem a sobre.

Ara lo bo va venir al final quan l'Adri (un crack en tots els sentits) i jo vem nar a buscar el ceptrot nou (que el fem servir encara que no esta del tot acabat) la gent al veuren's ens preguntava on el tireu, on el tireu!!! quina pasada;deien d'altres i no es per menys perquè són 112 carretilles a l'hora i fa una flamerada impresionant i una llum enorme de fet a la foto es veu clarament la llum més gran la de l'esquerra es el ceptrot nou, el centre tenim el vell i a la dreta tenim les mases. Va ser molt bo teniem al costat un munt de gent disfrutan de nosaltres i aixó crec jo que és el motiu del perqué tots com cabrotencs o cabrotencas perqué alla on anem s'ho passem bé i el més important s'ho passen bé tota gent que ens veu i disfruta de nosaltres.

És molt tard per dir-ho peró em prenc la llibertat de comentar-ho igualment abans de la festa major és va celebrar el torneig d'entitats de futbol sala, un torneig que em creat desde la comissió de foc per intentar ajuntar una mica més a les entitats del poble i passar uns bons moment jugant tots plegat al futbol sala. Doncs aquest torneig el va guanyar el Cabrot per 2 a 1 a la tanda de penals després d'haber empatat 2 a 2 amb els Gegants del Vendrell en el període normal del partit. Cal puntuar que en tercer lloc va quedar el Casal Familiar que va guanyar a la final de consolació a la Mulassa Feixuga.


Amb aixó us deixo si tot va bé aviat rebreu un altre escrit meu!!!

1 comentari:

Ariadna ha dit...

Eiii.. que vaig marcar un golet... jejeje