diumenge, 19 d’octubre del 2008

Entimostra 2008 Brutal!!!

Un fi de setmana brutal a sigut el de l'Entimostra d'enguany. Per primer cop tots els grup de foc estàvem junts un al costat de l'altre a la Rambla (una mica massa estrets, però bé millor això que res). El divendres tocava en Víctor de OT, no és del meu gust però no ho va fer malament el noi i desprès teníem en Guillem Sole i els Fundacion no hay manera un conertillo rodonet, al acabar alguns membres de la comi de festes vam tindre que baixar un grup basc que estaven al poble per el tema d'un agermanament amb nosaltres a l'alberg de Santa Maria del mar i em van dir que el meu nom en basc es Gaizka i el del Iñigo Eneko, ves per on cada dia s'aprèn quelcom nou tu!!
Ara el millor dia va venir dissabte encesa de foc a la Plaça Nova, bastant de public que vam tenir (n'esperàvem menys) i al concert Gossos i els cracks del poble La Vanda!!, aquestos nois són la canya s'ho passen de puta mare al escenari i ho fan passar igual als espectadors i el millor de tots que tots estan involucrats en la cultura del poble i fent poble. Després del concert tan guapo sol hem queda felicitar a la Vanda de part de tota la comissió de festes endavant nois i l'any vinent al 5è nostrefoc eeee!!!

1 comentari:

adrià ha dit...

Si si, la Vanda mola. Els gossos no em van acabar de triomfar perquè no és l'estil que més m'agradi a mi. Divendres no hi vaig poder ser doncs estava treballant.
Molt currats els estants dels grups de foc! Felicitats a tothom!