diumenge, 23 de novembre del 2008

Renovacions!!!

Hola a tothom aquest mes m'he "apalancat" bastant amb el blog i solsament havia escrit un cop, el motiu és la saturació de coses a fer la feina, les carrosses dels reis de coma-ruga, pastorets (que encara no m'hi e ficat al 100% i el Pep Viñes em matarà), la JNC que hi tingut que invertir més temps del que normalment hi dedico i un llarg etc etc etc.

Bé ara toca tancar alguns temes que han quedat oberts aquest mes, el primer de tots l'enquesta.
He trobat alguns comentaris per la pàgina que diuen que hi ha hagut tongo i que la pàgina la vai bloquejar abans de que es tanques i altres coses, bé jo sol puc dir que la gent si a votat amb varies ip doncs jo no hi puc fer res i lo del bloqueix de la pàgina jo no vai poder ser perquè el divendres tenia el sopar de fi de temporada del cabrot i desprès vam nar de festa fins altes hores i les claus del blog sol les tinc jo. Sol queda dir que va quedar primer el cabrot amb 137 vots, segons la mulassa amb 134 vots, tercers el caramot amb 94 vots, quarts el tallot amb 16 vots, cinquens els diables amb 8 vots, sisens el bou amb 3 vots i setens empatats diablons i víbria amb 2 vots. Els tants per cent no quadren ja que al permetre que qualsevol pugui votar a més d'un grup a l'hora fa que no sumi bé.

Més tard posaré en marxa una altre enquesta que espero que tingui la mateixa participació i espero que no hi hagin tants conflictes com aquesta.