dimecres, 26 de novembre del 2008

Canvi d'enquesta

Després del comentari de l'adrià, decideixo canviar el format de l'enquesta ja que estava mal enfocada. Moltes gràcies adrià per fer el suggeriment. També he canviat la durada de l'enquesta per poder posar la setmana entrant l'enquesta de qui guanyarà el derbi entre barça-madrid de lliga.
El resultat fins llavors estava així: balls culturals 3, castells 1, el foc 9 i els gegants 9

Moltes gràcies per col·laborar en el blog a tots i per entrari quan teniu un moment.

6 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

I els Diables què?

Salva Ferré i Gibert ha dit...

Tens tota la raó miquel, un dels actes més esperats de la FM i m'el deixo, si es que últimament tinc un cap....

Anònim ha dit...

si aixo i el diables k?anem be.....................ara u cambies

Salva Ferré i Gibert ha dit...

Canviar l'enquesta no la canviaré perquè no acabariem mai, ara ja està fet. Però els diables també queden englobats amb la cercavila de sta anna per el matí que quan fan els versos realment i al vespre a la cercavila de foc. Teniu raó que els podia haber posat per separat però tampoc està malament així perquè realment els versos estan dintre de la cercavila de santa anna

adrià ha dit...

Jo crec que tal com està l'enquesta està bé. Sinó anirem disseminant cada vegada més. La ballada d'honor, la cercavila, l'entrada a plaça dels balls, els versos, els castells... Està més bé englobar i segur que hi ha gustos per tot. Estic preparant un article potent pel meu blog sobre la Festa Major... espero que aquesta setmana surti publicat.

Salva Ferré i Gibert ha dit...

A veure si el pots publicar doncs adrià, jo ja en tinc ganes de llegir-lo!!