dimecres, 15 de febrer del 2012

Canvis, canvis i més canvis


Degut a la meva falta de temps havia descuidat aquest espai, sempre tenia l'espina clavada de poder organitzar-me millor i poder continuar aquesta petita finestra al món que havia obert.

Des de la meva última entrada al blog, la meva vida no ha deixat de tenir canvis, alguns bons, altre molts bons i d'altres no tant. El més important de tots ell ha sigut el meu casament, el 6 d'agost de l'any passat amb l'Ana. Vam decidir casar-nos pel civil i el nostre amic Gerard Figueres va oficiar la cerimònia. Feia molt de temps que no veia a la meva mare tan contenta, fa relativament poc que els avis ens van deixar i , a més, la data coincidia amb el casament d'ells i vulguis o no li vam fer reecordar molts moments i li vam arrancar alguna llàgrima que altra.

Un altre canvi important va ser arribar a la presidència del Cabrot. Ara, anar amb el drac ja no és aquell moment d'anar a tirar quatre coets i desprès cap a casa, sinó que ara hem de planificar la temporada i estar atent a totes les coses que passen i intentar evitar-ne d'altres.

Al cap i a la fi, tot a la vida són canvis i com deia el meu avi, La vida esta plena de canvis, només has de saber com afrontar-los i donar el màxim de tu mateix.

Doncs be, només dir-vos que ens anirem veient molt sovint per aquí si tot va bé, espero que tot el que expliqui us agradi!

1 comentari:

Marc Rodero ha dit...

Jo he tingut el privilegi de poder estar present en alguns d'aquests canvis en la teva vida i et puc assegurar que, amb les converses que hem tingut, que no han estat poques algunes de personals i d'altres no, si d'una cosa pots estar segur, que amb perseverància, amb estima i amb bon fer, aconsseguiràs el que et proposes. I com et dic sempre, espero poder.ho compartir amb tú. Molta sort amb el teu bloc, que serveixi als qui no et coneixen fer poder.ho fer, i endavant.