dijous, 25 de desembre del 2008

Inici d'una nova temporada a la comissió de festes

Ja fa quasi bé 1 mes que la nova comissió de festes a posat en funcionament el seu motor, em tingut baixes com són el Roger Caballero i la Teresa Heredero a la comissió i al departament de festes la Yolanda Gual a canviat cap a cultura. Com a cares noves d'enguany tenim a l'Adrià Vives, la Laura Ramírez i la Eulàlia Rafecas, com dic jo són tres culs inquiets i que no en tinc cap dubte que ens ho passarem d'alló més bé.
Així doncs cal dir que ja comencem a treballar amb la Festa Major 2009, que enguany s'ens presenta difícil per ser un any complicat per motiu de la crisi generalitzada que vivim, però que esperem que poguem fer una festa a l'alçada de les expectatives i que la majoria de la gent en quedi contenta.
Aquest és el meu segon any, i us puc asegurar que estic més il·lusionat que l'any passat ja que aquest any no és una cosa nova en la qual vas perdut i no saps com pot anar les coses. I crec que tot i ser un any difícil entre tots farem que les festes d'enguany siguin iguals o millors a les de l'any passat.

Ens veiem!!!