divendres, 12 de desembre del 2008

Fundació Privada Santa Teresa

Avui a les 19:00 de la tarda al Centre cívic l'Estació es presenta la petita història de la fundació privada santa Teresa del Vendrell. Realment és un acte que val la pena anar-hi solament per el fet de la feina que fa aquesta fundació amb la gent que treballen. Toquen uns sector de gent complicat de portar ja que són deficients mentals i gent amb problemes de mobilitat i moltes varietats de discapacitats.Des de fa gairebé un any estic en un pla de voluntariat en el qual col·laboro amb la fundació treien al José de festa amb els meus amics 1 cop al mes aproximadament.
En José té problemes de memòria i li costa molt de recordar els noms de la gent i les cares, al principi jo em sentia una mica malament perquè portava dues sortides amb ell i encara no em coneixia la cara ni el nom però ara que quasi arribem a l'any ja s'en recorda de quasi tots els noms i les cares dels meus amics i quan vaig per el carrer i ens veiem per molt lluny que estigui em crida i xerrem. Això per mi és un acte que realment m'omple molt i es una acció que a al fi no costa gens de fer i fas feliç a una persona que realment o necessita.
Dimecres mateix em va trucar l'Àngels perquè passes per la fundació que volien parlar amb mi i sol arribar en josé ja em va cridar i va vindre corrents a regalar-me una flor de nadal, podeu pensar qualsevol cosa però aquest fet a mi em va donar una alegria enorme, em va començar a preguntar per els meus amics per els seus noms i vam estar parlar una estona llarga del que havia fet durant la setmana ell.
Realment quan estas amb un programa de voluntariat i veus que la persona a la que estas ajudant millora i és comença a sentir be amb tu t'omple de satisfacció i veus que la feina que fas no la fas en va i et sents realitzat.Ja se que costa fer aquest actes però jo us convido a que si voleu entreu en aquest pla de voluntariat de la fundació santa Teresa perquè realment val molt la pena!!!

2 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Molt bé, que vagi molt bé. No hi podré ser, però ets el meu representant

Salva Ferré i Gibert ha dit...

Va ser un acte molt bonic i ple de gent, no s'hi cabia a la sala de l'estació i per descomptat que hi vas ser representat.