dimarts, 20 de gener del 2009

Yes, we can

Després de veure el discurs d'Obama en el dia de la seva investidura, no m'ha quedat cap dubte que a la fi per els americans torna'n a tindre un president humà i no un dèspota i un enfonsem-ho tot com era Bush.Obama agafa un país immers en una greu crisis i amb dues guerres obertes i un gran historial de falses promeses fetes per l'antic president.
Ara comença una nova era on la responsabilitat en les accions seran predominants. El que realment m'ha sorprès de l'acte d'investidura era que hi apareguessin dos pastors i és molta referència a Deu en bona part de l'acte, durant l'acte m'ha cridat l'atenció una cita del pastor Rick Warren : "Martin Luther King - el defensor dels drets civils- està cridant d'alegria al cel", jo estic completament d'acord amb ell per què Obama dona imatge rarament vista en la política i desprèn sinceritat i transmet molta confiança quan parla.
Jo solament espero que no aparegui algun boig i acabí amb la seva vida com va passar amb John Fitzgerald Kennedy en el seu moment, per què representaria un gran polític i la gran oportunitat de posar d'una vegada ordre en aquest gegant com es els Estats Units d'Amèrica.Sols hem queda desitjar-li sort a ell i a tot el seu equip humà que te al seu darrera i tindre l'esperança que algun cop aparegui un Obama català en el que la gent hi pugui confiar com han fet els americans en ell.

Salut i força a tots!

2 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

A veure que podrà fer o el deixin fer.

Anònim ha dit...

Tinc la sensació que tothom espera molt d’aquest home. La veritat és que ha generat moltes esperances i il·lusions a molta gent i ara té el difícil paper de no decebre a mig món. Li espera una feina molt difícil i en uns moments no massa bons. Espero que li surtin les coses bé i que per fí els EUA tornin a tenir un president com deu mana